home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

MINI porodica je bogatija za još jednog člana. Sinoć, 24.11.2011. je premijerno predstavljen peti član MINI porodice, MINI Coupé.

MINI još jednom pruža veličanstvenu dozu raznovrsnosti uvođenjem prvog dvoseda u modernoj istoriji ovog brenda. Novi izuzetno dopadljivi izraz upečatljivog MINI dizajna odlikuju jedinstvene proporcije uslovljene upečatljivim dizajnom “krova u obliku kacige”. Izuzetno sportski osećaj daje mu prednji vetrobran nagnut pod oštrim uglom i prepoznatljiva MINI struktura karoserije, a karakteristični principi dizajna i ekskluzivni MINI detalji dodatno naglašavaju identitet ovog brenda.


Promovisan pod sloganom “Novi dan. Nova avantura.”, MINI Coupé udovoljava strastvenim vozačima agilnošću kakva se ne sreće u segmentu malih automobila, zajedno sa jedinstvenim konceptom karoserije i unutrašnjosti i legendarnom posvećenošću brenda premijum nivou kada se radi o dizajnu, kvalitetu, opremi i individualizaciji.

MINI Coupé je u trenutku promovisanja dostupan sa najsnažnijim benzinskim i dizel motorima u arsenalu MINI brenda. Snaga se kreće od 90 kW/ 122 ks kod MINI Cooper Coupéa, preko MINI Cooper SD Coupéa (105 kW/ 143 ks) i MINI Cooper S Coupéa (135 kw/ 184 ks) sve do MINI John Cooper Works Coupéa, čistokrvnog atlete koji proizvodi 155 kW/ 211 ks.

PR Delta Motors

MINI Coupé

           U segmentu malih automobila MINI još jednom pruža veličanstvenu dozu raznovrsnosti uvođenjem prvog dvoseda u modernoj istoriji ovog brenda. MINI Coupé predstavlja verodostojno ukrštanje sportske DNK koja karakteriše brend sa konceptom najmodernijeg vozila i daje novo tumačenje klase super kompaktnih sportskih automobila; neprevaziđena lakoća vožnje i najbolje performanse u portfoliju ovog modela.

           Novi izuzetno dopadljivi izraz upečatljivog MINI dizajna; jedinstvene proporcije uslovljene upečatljivim dizajnom “krova u obliku kacige”; izuzetno sportski osećaj daje mu prednji vetrobran nagnut pod oštrim uglom; prepoznatljiva MINI struktura karoserije, staklene površine koje obmotavaju vozilo i ravan krov; karakteristični principi dizajna i ekskluzivni MINI detalji dodatno naglašavaju identitet ovog brenda.

           Prvi “trodelni” MINI sa izuzetno stepenastim zadnjim krajem u klasičnom gran turizmo stilu; spuštena Coupé silueta; do 52 milimetra niži nego ostali MINI-ji; novi, verodostojan izraz prepoznatljivog MINI dizajnerskog izraza; upečatljivi oblik krova sa optimalizovanim aerodinamičkim svojstvima zahvaljujući integrisanom krovnom spojleru; prvi MINI sa aktivnim zadnjim spojlerom koji optimalizuje protok vazduha pri većim brzinama; zadnji spojler se automatski izvlači pri brzini od 80 km/h (50mph); MINI John Cooper Works Coupé sa John Cooper Works aerodinamičkom opremom uključenom u standarni paket.

           Striktni koncept dvoseda sa većim kapacitetom prtljažnika i prostora iza vozačevog i suvozačevog sedišta; veliki prostor za prtljag koji se može koristiti u različite svrhe; veliki ski tunel; širok poklopac prtljažnika koji se visoko podiže čini utovar mnogo lakšim.

           Najnovija generacija četvorocilindarskih motora; najsnažniji benzinski i dizel motori u MINI-jevom asortimanu; tehnologija motora koju su razvili stručnjaci za razvoj u BMW Grupi / direktno zasnovana na moto sportu; MINI John Cooper Woorks Coupé sa 155 kW/ 211 ks, MINI Cooper S Coupé sa 135 kW/ 184 ks, MINI Cooper Coupé sa 90 kW/ 122 ks, MINI Cooper SD Coupé sa 105 kW/ 143 ks; izuzetna efikasnost zahvaljujući velikom izboru standardne MINIMALISM tehnologije; šestostepeni manuelni menjač kao standard, šestostepeni automatski menjač kao opcija za MINI Cooper S Coupé, MINI Cooper Coupé i MINI Cooper SD Coupé.

           Plan šasije, raspored opterećenja i struktura karoserije napravljena tako da pruža neprevaziđeno uživanje u vožnji stvaraju nenadmašni intenzitet karting osećaja u ovom automobilu; elektro servo upravljač i DSC (dinamička kontrola stabilnosti) kao standard, DTC (dinamička kontrola vuče) sa EDLC (elektronska kontrola zaključavanja diferencijala) opciono (standard za MINI John Cooper Works Coupé); inovativni sistemi za zaštitu pešaka i mere u cilju poboljšanja otpornosti karoserije pomeraju raspodelu opeterećenja blago ka napred, što MINI Coupéu sa pogonom na prednjim točkovima obezbeđuje optimalnu vuču; agilnost i bezbednost poboljšani su zahvaljujući povećanoj otpornosti na torzionu silu pomoću pažljivo smeštenih ojačanja, posebno osmišljenih za ovaj model.

           Enterijer je dizajniran tako da jasno naglašava karakter dvoseda; ovalna udubljenja u oblozi krova obezbeđuju dodatni prostor za glavu za vozača i suvozača; sportska sedišta se ugrađuju kao standard (MINI Cooper S Coupé, MINI Cooper SD Coupé, MINI John Cooper Works Coupé); zastor prtljažnika iz dva dela neobičnog, trodimenzionalnog dizajna.

           Ekskluzivni koncept boja i materijala; krov u kontrastnoj boji kao standard; novo tumačenje opcionih Sport pruga iste kontrastne boje na poklopcu motora, poklopcu prtljažnika i zadnjem braniku, i u boji krova; antracit obloga krova kao standard; nove varijante tapacirunga, boja spoljnih retrovizora, ukrasnih lajsni i linija obezbeđuju dodatni asortiman za personalizaciju.

           Standardna oprema visokog kvaliteta i inovativne opcije naglašavaju premijum karakter tipičan za ovaj brend i dalje jedinstven u njegovom segmentu; servo upravljač osetljiv na brzinu, elektro podesivi spoljni retrovizori, parking senzori, sedišta podesiva po visini, klimatizacija (MINI Cooper S Coupé, MINI Cooper SD Coupé, MINI John Cooper Works Coupé) i audio sistem sa MP3 kompatibilnim CD plejerom i AUX IN ulazom kao standard; opciona oprema uključuje crno kućište prednjih svetala, ksenonska prednja svetla, adaptibilna prednja svetla, komforni pristup, automatsku kontrolu klime, automatsko zatamnjivanje retrovizora, paket za odlaganje stvari, pripremu za nosač prtljaga na  zadnjem delu, John Cooper Works paket i ekskluzivne opcije iz asortimana MINI Yours; razne funkcije za zabavu i komunikacije kakve se do sada nisu sretale u ovom segmentu: Harman Kardon Hi-Fi zvučnici, Bluetooth priprema za mobilni telefon, USB audio interfejs; inovativne funkcije MINI Connected – uključujući veb radio, Google lokalnu pretragu i Google Send to Car usluge, prijem RSS vesti, plus upotreba Facebook-a i Twitter-a u automobilu – dostupno zajedno sa MINI Visual Boost radiom ili MINI sistemom za navigaciju.

           Varijante motora:

MINI John Cooper Works Coupé: Četvorocilindarski benzinski motor sa turbopunjačem sa dve usisne grane i direktnim ubrizgavanjem, plus brojni tehnološki detalji preneseni direktno iz moto sporta.

radna zapremina: 1 598 cc,

snaga: 155 kW/ 211 ks pri 6 000 o/m,

maksimalni obrtni momenat: 260 Nm pri 2 000- 5 100 o/m

(280 Nm sa povećanim pritiskom pri 1 700 – 4 500 o/min),

Ubrzanje: 0 – 100km/h: 6,4 sekunde,

maksimalna brzina: 240 km/h,

Prosečna potrošnja goriva po EU standardu: 7,1 litar na 100 kilometara,

emisija Co2: 165 g/km.

MINI Cooper S Coupé: Četvorocilindarski benzinski motor sa turbopunjačem sa dve usisne grane, direktnim ubrizgavanjem i potpuno varijabilnim upravljanjem ventilima baziranim na VALVETRONIC tehnologiji BMW grupe.

radna zapremina: 1 598 cc,

snaga: 135 kW/ 184 ks pri 5 500 o/m,

maksimalni obrtni momenat: 240 Nm pri 1 600- 5 000 o/m

(260 Nm sa povećanim pritiskom pri 1 700 – 4 500 o/min),

Ubrzanje: 0 – 100km/h: 6,9 sekundi,

maksimalna brzina: 230 km/h,

Prosečna potrošnja goriva po EU standardu: 5,8 litara na 100 kilometara,

emisija Co2: 136 g/km.

MINI Cooper Coupé: Četvorocilindarski benzinski motor sa turbopunjačem sa dve usisne grane i potpuno varijabilnim upravljanjem ventilima baziranim na VALVETRONIC tehnologiji BMW grupe.

radna zapremina: 1 598 cc,

snaga: 90 kW/ 122 ks pri 6 000 o/m,

maksimalni obrtni momenat: 160 Nm pri 4 250 o/m

(160 Nm sa povećanim pritiskom pri 4 250 o/min),

Ubrzanje: 0 – 100km/h: 9,0 sekundi,

maksimalna brzina: 204 km/h,

Prosečna potrošnja goriva po EU standardu: 5,4 litara na 100 kilometara,

emisija Co2: 127 g/km.

MINI Cooper SD Coupé: Četvorocilindarski turbodizel sa aluminijumskim kućištem radilice, common-rail ubrizgavanjem i varijabilnom geometrijom turbine.

radna zapremina: 1 995 cc,

snaga: 105 kW/ 143 ks pri 4 000 o/m,

maksimalni obrtni momenat: 305 Nm pri 4 000 o/m.

Ubrzanje: 0 – 100km/h: 7,9 sekundi,

maksimalna brzina: 216 km/h,

Prosečna potrošnja goriva po EU standardu: 4,3 litra na 100 kilometara,

emisija Co2: 114 g/km.

Spoljne dimenzije:

Dužina: 3 734 milimetra (MINI Cooper Coupé: 3 728 milimetara)

Širina: 1 683 milimetra

Visina: 1 384 milimetra (MINI Cooper Coupé: 1 378 milimetara)

Međuosovinsko rastojanje: 2 467 milimetara








čitanja : 1262



Komentari

Ovaj auto je potpuno besmislen.
Inace odlicne performanse.

Autor Damko 26 Nov 2011, 01:02

@Damko
da li je manje ili vise besmislen od automobila poput Z4, SLK, ...?

Autor toma 26 Nov 2011, 01:55

@toma
Šta porediš njih sa ovom igračkom. Oni su aždaje za ovo. Plus,oni su kabrioleti,ovo je kupe. Oni još kako imaju smisla.
Ovaj Mini je čak i simpatičan. Samo ne daj bože da te udari neko biciklo. :)
Ovo je ko Smart otprilike.
Treba da košta 10-12 hiljada i onda ok. :)

Autor PITBULL™ 26 Nov 2011, 02:39

@toma

Ma Z4 ili SLK su automobilcine za ovo, ovaj je auto prema njima izgleda kao igracka.
Meni ovaj mini deluje mnogo besmislenije od njih.

Autor Damko 26 Nov 2011, 11:11

@Damko
Z4 i SLK uopšte nisu besmisleni,naprotiv. Oni imaju svoju namenu.
Nije ni ova igračkica besmislena. Mali gradski kupe,samo za mnogo manje para. Ovako,ko da te pare za ovo,trebao bi kod Čarobnjaka na detaljan pregled. :D

Autor PITBULL™ 26 Nov 2011, 12:01